Herkese merhaba. Flutter ile mp3 dosyası çalmaya çalışıyorum ama bir türlü başaramadım. Bu paketi kullanarak yapmaya çalışıyorum.
https://pub.dev/packages/audioplayers
https://github.com/bluefireteam/audioplayers/blob/main/getting_started.md
Paketin readme kısmında kendimce yeterli bilgi bulunmadığı için Stack over flow forumu üzerinden yapılmış örneklere baktım ama olmadı. Yani ya paket bozuk 😀 yada benim yazdığım kod bozuk. Bu forumda açılan konulara baktığım zaman ise 4 5 sene öncesinin kaynaklarını buldum ama onlarda eski olduğu için çalıştıramadığımı düşünüyorum. Şuan için Arch linux ve Android cihazlarım üzerinde deneme yaptım ikisinde de başarısız oldu. Android için gerekli bir izin kullanılmalı mı bilmiyorum.
Amacım bir tane buttona bastığım zaman ses çalmasıydı 😀 yani bu kadar zor olamaz. Güncel bir kaynak veya basit bir kod örneği atabilirseniz çok teşekkür ederim.
Aldığım hata
[ERROR:flutter/runtime/dart_vm_initializer.cc(41)] Unhandled Exception: Unable to load asset: "assets/assets/sound/sound.mp3".
The asset does not exist or has empty data.
#0 PlatformAssetBundle.load.<anonymous closure> (package:flutter/src/services/asset_bundle.dart:254:9)
<asynchronous suspension>
#1 AudioCache.fetchToMemory (package:audioplayers/src/audio_cache.dart:75:22)
<asynchronous suspension>
#2 AudioCache.load (package:audioplayers/src/audio_cache.dart:101:31)
<asynchronous suspension>
#3 AudioPlayer.setSourceAsset (package:audioplayers/src/audioplayer.dart:249:17)
<asynchronous suspension>
#4 AudioPlayer.play (package:audioplayers/src/audioplayer.dart:131:5)
<asynchronous suspension>
flutter:
uses-material-design: true
assets:
- assets/sound/
import "package:flutter/material.dart";
import 'package:audioplayers/audioplayers.dart';
class Home extends StatelessWidget{
@override
Widget build(BuildContext context) {
AudioPlayer player = AudioPlayer();
return ElevatedButton(
child: const Text(""),
onPressed: () async {
String path = "assets/sound/sound.mp3";
await player.setSource(AssetSource(path));
}
);
}
}